söndag 7 juli 2013

Livet efter dig

Idag började jag läsa boken: Livet efter dig. Idag läste jag klart boken: Livet efter dig. Jag kunde inte låta bli att sträckläsa den (med några pauser). Den var helt enkelt så himla bra. Will är en kille som lever livet till fullo. Han skadas och blir förlamad från bröstet och ner i en olycka. Lou lever ett ganska tråkigt liv innan hon blir sällskapsdam/assistent år Will. Deras liv flätas samman och det händer mycket under resans gång. Den är rolig, fin och sorglig. Även om jag inte grät när jag läste den så berördes jag otroligt mycket. Det var mycket som jag inte kunde förstå först, men ju mer jag tänker efter ju självklarare blir det. Det är en häftig och tänkvärd bok som i alla fall fick mig att inse att det som vissa tror ska räcka inte gör det. Läs denna bok!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar