onsdag 6 juni 2012

6 Juni

Idag är det Sveriges nationaldag. Det har varit riktigt härligt väder med sol och mycket värme. Varken jag eller sambon har däremot varit på topp idag. Jag sjukskrev mig från jobbet igår och sambon var på studentfirande. Av olika anledningar höll vi oss därför inne under förmiddagen. Efter lunch drog jag mig ut på balkongen för att få njuta lite av den härliga värme som dagen bjöd på. Jag fick till och med smörja in mig till slut, underbart! Även sambon tog sig ut, men först när solen var på väg ner. Till middag blev det årets första färskpotatis. Med extra salt är det rysligt gott! Mår mycket bättre idag än igår och jag kommer kunna jobba i morgon. Tur det då jag inte vill missa sommaravslutningen och picknicken på ängen med kollegorna, barnen och föräldrarna imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar