måndag 11 juni 2012

Planering, v. 24:

 Då var det snart dags för en ny vecka. Vi går nu in i vecka 24 vilket betyder att det endast är fyra arbetsveckor kvar på denna termin. Sen är det semester! Tiden har gått sjukt fort! Jag känner att jag behöver semester nu. Jag behöver vila och ladda batterierna. Till hösten kommer det ske stora förändringar på jobbet, men jag välkomnar dem alla. Jag tror att det kommer att bli riktigt bra. Det som kommer bli mest spännande är att se hur mycket barnen växer under sommaren. Våra äldsta Knyttebarn ska ju bli Mullebarn efter sommaren. Stort!

Måndag:
Vanlig arbetsdag
Springtur/Promenad (?)
Veckohandla

Tisdag:
Vanlig arbetsdag
Lägenhetsvisning (vi ska visa vår lägenhet till en som kanske ska hyra den efter oss)
Springtur/Promenad (?)

Onsdag:
Cykelutflykt med Mullebarnen och kollegan Jennifer
Mullemiddag med barnen och deras föräldrar samt alla kollegor

Torsdag:
Vanlig arbetsdag
Infokväll för barn och föräldrar som är nya inför hösten

Fredag:
Vanlig arbetsdag, slutar tidigt!
Klipptid
Fredagsmys

Lördag:
Om det är fint väder - utflykt med sambon
Städa
Födelsedagskalas med lite vänner

Söndag:
25-års dag och firande med familj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar