söndag 10 juni 2012

Veckan som gått

Måndagen blev en ganska normal och lugn dag på jobbet. Det blev dock ett ganska långt personalmöte efter arbetstid och där togs det upp ganska mycket inför hösten. Det var ett möte som fick mig att inse en hel del saker. Sådant tar på krafterna, både positivt och negativt. På väg hem mötte jag upp sambon för att veckohandla, men jag gick mest runt och gäspade hela tiden. Under natten mellan måndag och tisdag mådde jag riktigt dåligt och jag fick sjukskriva mig på tisdagen. Jag fick ligga i soffan och titta på film hela dagen. Sambon skjutsade jag på studentfirande och fortsatte sen att titta på film och sova. På onsdagen var vi lediga och jag mådde lite bättre. Solen visade sig och det blev riktigt varmt och skönt. Jag satt ganska länge på balkongen och njöt med kaffe och korsord. Vi åt lite god mat och tog det lugnt. På torsdagen var det dags för jobbet igen. Vi hade avslutningspicknick med föräldrar och barn på ängen på eftermiddagen. Barnen sjöng ett antal sånger och sen picknickade vi tillsammans. Fredagen bjöd på soligt och varmt väder så vi kunde vara på ängen hela dagen. Det var väldigt skönt och lugnt, men det tar på krafterna ändå och vi var rätt trötta när vi fick gå hem. På fredagskvällen åt vi god mat och såg filmen En gång i Phuket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar