söndag 17 juni 2012

Veckan som gått...

Det har varit ganska mycket i veckan som gått. Veckan har känts ganska lång och det har varit en del sena kvällar på jobbet. Jag och Jennifer har bland annat varit på cykelutflykt med våra äldsta barn på jobbet som ska börja i skolan efter sommaren. Det var en riktigt härlig dag! Vi cyklade till en lekpark där vi fikade, cyklade sedan vidare till en mindre restaurang där vi kunde sitta ute och äta god buffé. Som avslutning cyklade vi till en pool där vi kunde bada tillsammans och basta. Barnen hade roligt och vi vuxna med. På kvällen var det sen avslutningsmiddag med dessa barn samt deras föräldrar. Det var trevligt, men det blev ganska sent. På torsdagen var det infokväll för de föräldrar vars barn börjar hos oss till hösten. Det var spännande att träffa föräldrarna och jag kände mig otroligt positiv när jag åkte hem på kvällen. Jag ska få en helt ny pojke efter sommaren, en 5-åring. Spännande!

I onsdags morse gick jag upp tidigt och bakade scones till sambon. Det var mycket uppskattat!

När vi åt buffé med Mullebarnen fanns det en hel del gott att välja mellan...

Efterrätten var godast - vaniljglass med jordgubbar. När barnen hade ätit sin fick de en sockerkick och vi fick avlägsna oss ganska snabbt för de andra gästernas skull ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar