torsdag 2 maj 2013

Ny utmaning - upplevelse

Utmaning - Upplevelse

Jag är ju mitt uppe i en utmaning att inte äta socker på en månad. Eftersom det är andra dagen på den månaden så går det hittills utmärkt. Jag är sugen på en till utmaning, en lite enklare sådan. Det blir en upplevelse-utmaning. När jag var på middag hos en kollega i måndags prövade jag en ny Loka (tror jag att det var) sort - mango/päron. Den var riktigt god! I tisdags prövade jag ytterligare en smak, men en ramlösa - kiwi. Den var löjligt god! Jag ser verkligen hur jag kommer kunna sitta och smutta på en sådan istället för en drink eller äta massa sockrigt godis. Den med Kiwi är favoriten so far. Jag har ju testat några smaker tidigare, men inte alls många. Nu ska jag testa alla som finns och sen recensera dem. Kul!

Hittills:
1. Loka - mango/päron: Väldigt god, fruktig och läskande. Kommer att passa bra under varma sommardagar!
2. Ramlösa - kiwi: Favoriten hittills och kommer vara ett bra alternativ till drinkar och snask.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar