lördag 22 juni 2013

26 år

Det har hänt en hel del den senaste tiden. Jag upplever att barnen på jobbet behöver semester, och pedagogerna likaså. Nu är det bara två veckor kvar och det känns väldigt skönt. De kommande två veckorna kommer det dessutom att vara mindre barn vilket ger oss chans att se alla barn på ett helt annat sätt. Det brukar vara härligt att jobba de veckorna. 

Jag har fyllt år och blivit 26 år gammal (ung?). Känns helt ok, samtidigt som det känns märkligt att närma sig 26 och. Komma längre och länge från 20. Men så är det! Jag har blivit firad fyra gånger hittills. Jag fyllde år i måndags. På söndagen kom familjen på fika. Vi kunde sitta ute och solen lös på oss hela tiden. Det var mycket trevligt! På kvällen kom min goda vän Anja över på fika och vi fick chans att prata lite. Fick jätte fina örhängen med ugglor av henne :) På födelsedagen blev jag firad av kollegorna på jobbet med en tomatplanta och många kramar. Jag blev även firad av sambon som fixade fin frukost med tända ljus och en överraskning. Jag har de bästa människorna omkring mig alltså! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar