torsdag 13 juni 2013

Regn regn regn

Regnet rasar ner från vår himmel. Tralala. Jag njuter av att jobba när det är fint väder och varmt. Jag tycker även mycket om att jobba när det regnar, som nu. Anledningen är att barnen älskar det och alltid leker lugnt. Nu har jag rast, men snart beger jag mig ut. Det har hänt en del på jobbet sen sist. I tisdags hade vi rymdkalas och några av barnen kom utklädda. Vi åt rymdkakor som jag hade bakat med barnen, läste en rymdbok, sjöng och åkte på en rymdupplevelse. Det blev lyckat! Igår hade vi avslutningsmiddag med de äldsta barnen och deras föräldrar. Det blev också lyckat, och väldigt känslosamt. Vi fick fina korgae med ekologiska varor - te, choklad och äppelchips bland annat. Vi fick även en gemensam present - ett fint fotografi på barnen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar