söndag 19 augusti 2012

6 års kalas

Nu har jag arbetat i en vecka efter semestern och det har gått bra. Jag har däremot varit ruskigt trött. I onsdags lyckades jag hålla mig vaken genom en biofilm, men i torsdag och i fredags somnade jag i soffan vid 10-snåret. Nästa vecka kommer alla barn att vara tillbaka på förskolan igen så jag kommer förmodligen att vara ganska trött även nästa vecka. Sen borde jag ha vant mig vid att jobba igen och då kanske jag inte känner mig lika trött. Nu är första helgen här och igår handlade vi lite saker till hemmet och kikade på utemöbler. Sen blev det fika hos min bror då min brorson har fyllt 6 år. Där bjöds det på mycket goda cupcakes och Melvin blev glad över presenterna han fick. Jag var även på en promenad/jogg, hör och häpna!

Melvin fick bland annat ett plockepinn av oss och det skulle genast spelas med syster.

Lego-fiskebåten han fick satte han ihop med en gång!

Anna hade gjort urgoda morotscupcakes dagen till ära!
Idag ska vi åka till lite olika ställen och köpa lite smått krafs och se om vi kan hitta några bra utemöbler på rea. Lika bra att passa på! Det krafs som vi ska ha är lite lådor, ramar och lampor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar