söndag 12 augusti 2012

Kryssning med damerna

En nära vän till mig har fyllt år och fixade därför ihop en kryssning med damgänget. I fredags bar det av med Cinderella. Efter en tågresa, en tunnelbanetur och en svettig resa med buss kunde vi kliva ombord. Vi spenderade lite tid i hytten där vi pratade, skrattade och umgicks med en herre i vår ålder som lyckades komma till fel hytt. Ska jag lägga till att detta var vid 7-tiden och att han knappt kunde stå rakt eller hålla ögonen öppna.... Buffén var jätte god, mycket bra och god mat och himmelska desserter. Jag åt så jag trodde att jag skulle spy. Det var inte klokt! Efter lite vila i hytten gav vi oss ut i nattlivet med liveband och dans på ett kladdigt golv fullt av glas. Andra dagen bjöd på fint väder och vi drack kaffe, pratade, hängde i taxfreen och satt på däck och andades frisk luft. Ett mycket härligt dygn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar