fredag 7 september 2012

Från kris till pris

I förra veckan hade jag en personlig kris. Just då kunde jag inte sätta fingret på det, men sen insåg jag vad det var. Nu känns det mycket bättre och jag är på banan igen. Denna vecka har varit mycket bättre och jag har haft roligt på jobbet. Vi kollegor är gladare och samarbetar bra och så har jag fått gå på en mycket spännande och lärorik utbildning. I onsdags blev jag dessutom bjuden på middag av min mor på Fridays i kungsan. Mycket trevligt! Idag slutade jag tidigt och sambon diskar, tvättar och fixar mat inför i morgon. Jag har tagit en tupplur för att orka hålla mig vaken ikväll. Nu betalar jag räkningar och sen ska jag börja damma och dammsuga på övervåningen. Imorgon är det dags för inflyttningsfest här hemma. Det är en del som inte har sett huset på ett bra tag. Det ska bli roligt att få visa upp och att samla så många man tycker om på en gång. Kollegorna har jag redan haft över på middag och det blir nog en och annan tjejmiddag också framöver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar