fredag 7 september 2012

Planering v. 37

Denna vecka har inneburit utbildning, middag med mamma och mycket pyssel hemma. Jag har försökt träna, men min vilja har inte riktigt infunnit sig ännu. Jag hoppas att jag kan ta tag i det i nästa vecka. Jag hoppas, hoppas!

Måndag:
Vanlig arbetsdag
Mag- och benträning
Veckohandla

Tisdag:
Vanlig arbetsdag

Onsdag:
Vanlig arbetsdag med planerat Knyttepass
Planeringstid
Föräldramöte
Mag- och armträning

Torsdag:
Vanlig arbetsdag
Yoga hemma

Fredag:
Vanlig arbetsdag, fredagsstängning
Fredagsmys med sambon

Lördag och söndag:
Då vi ännu inte hunnit klippa något gräs måste detta göras. Tunnorna utomhus måste även tömmas så nytt regn kan få plats i dem. Vi ska även börja se över och planera inför köpet av en ny varmvattenberedare samt att göra om i tvättstugan (lika bra att passa på).
Magträning och promenad

Från och med denna vecka ska jag försöka få in korta pass med träning. Jag ska göra magövningar med hjälp av en bra maskin (som ger stöd för rygg och nacke) som är toppen. Jag ska även börja värma upp ben och armar med korta, men intensiva pass hemma. En gång i veckan ska jag ha yoga hemma och på helgen ska det bli minst en powerwalk. Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar