söndag 23 september 2012

Sjukstuga

Jag har länge varit krass i halsen och i onsdags utvecklades det till feber och migrän och jag mådde piss. Jag har stannat hemma torsdag och fredag från jobbet och vilat mig så mycket jag har kunnat. Även igår fick jag chans att vila lite. Jag mår bättre, men är fortfarande inte helt kry i halsen. Jag hoppas att det försvinner snart så jag kan känna mig helt frisk och kan börja träna igen. Idag var vi en sväng till Arninge där vi bland annat köpte en matta till vardagsrummet. Men, jag köpte också en yogamatta. Nu hoppas jag att jag inte får ont i ryggslutet när jag gör min yoga. Hur som helst, när jag är hemma och är sjuk spenderar jag den mesta tiden i soffan och reser mig bara om jag absolut måste (som vid toabesök eller om jag blir hungrig/törstig). Under mina två sjukdagar denna gång har jag sett massvis med romantiska filmer och även vår favorit serie - The big bang theory.

The big bang theory!

Soffläge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar