lördag 19 januari 2013

Hemma tid

Då var det helg. Förra helgen var vi barnvakter och var på kalas vilket resulterade i väldigt lite tid hemma. Under veckan har vi varit och handlat, tränat, jag har varit på bio och haft avdelningsmöte. Det har resulterat i att jag varit väldigt lite hemma och när vi väl varit hemma har vi tränat. Det är ju skönt att träna, helt klart och det är skönt och otroligt att vi har börjat tillsammans... men samtidigt är det skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt. Idag är en sådan dag. Vi har spenderat delar av förmiddagen i soffan, läsandes och sovandes. Riktigt skönt! Jag har sen sprungit runt och tvättat samt rensat ut kläder ur garderoben. Hittills har jag rensat bort en Willys kasse. Det är kläder som är gamla, grådassiga och trasiga och sådant som jag ALDRIG använder. Det ska bort! Imorgon ska jag försöka lura med mig sambon till Ikea för att köpa fler galgar. Får se hur det går! Nu ska vi träna igen och sen ska jag försöka hinna med ett bad innan vi ska bort på födelsedagsmiddag ikväll. Tjing!

Det är riktigt vackert när jag tittar ut genom fönstret...

...men jag vill inte gå ut i denna kyla!

Tacka vet jag raggsockor och soffhäng med en bra bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar