onsdag 9 januari 2013

Skrinna

Idag var det premiär för Skrinna. Vi tar oss till ishallen och åker skridskor med barnen. Det kändes roligt att börja med det igen och allt runtomkring - att ta sig till och från ishallen, äta fika/lunch och få på och av alla skridskor - gick riktigt smidigt idag. Jag åkte länge med de barn som höll ut in i det sista på isen och ingen av oss ville egentligen kliva av när det var dags för lunch. Jätte skoj! Nu hoppas jag att nästa onsdag på isen blir lika bra som denna.

Jag på isen förra året - nu har jag kortare hår och andra glasögon, men lika glatt humör!

Träningsuppdatering:
Styrka överkropp (biceps, triceps, axlar, bröst och bål) samt 30 min Crosstrainer. Helnöjd! Snart ska jag coacha sambon när han ska träna. Igår hade han tränat kondition medan jag hade varit hos en kollega och ätit chokladmousse. Hrm...

1 kommentar:

  1. Va fin du är! Vilket härligt jobb du har. Att kunna hålla igång i ur & skur samt andra trevliga väderlekar. Puss! <3

    SvaraRadera