måndag 2 juli 2012

Packa, packa, packa bort din sura min

Nu är det bara en vecka kvar tills vi flyttar in i vårt hus. Det är inte klokt att det har gått så fort och att det äntligen ska bli dags. Samtidigt känns det lite vemodigt att lämna den lägenhet som vi har bott i i 4 och ett halvt år. Men när vi väl har kommit i fas i huset kommer vi nog glömma vår lilla lägenhet. Att flytta innebär mycket packande. Jag trodde inte att vi hade så mycket saker, men ack så fel jag hade. Vi hämtade en hel drös av flyttkartonger hos mina föräldrar, men kommer att behöva många fler. Än så länge har jag packat 19 kartonger med böcker, spel, pärmar, jackor, kläder med mera. Och då är det säkert mer än hälften kvar. Så det är bara att fortsätta packa då! Förra veckan var inte så intressant för min del då jag satte i gång och städa, tvätta, diska och packa varje kväll efter jobbet. Men det blir mycket gjort!

Alla böcker är packade!

Lite småtrött efter att ha packat 10 kartonger med böcker och videofilmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar