fredag 6 april 2012

Glad påsk!

 
Den här veckan på jobbet har gått i påskens tecken. Barnen har fått påskpyssla kycklingar, påskris och påskkort och de hade även möjligheten att komma utklädda till förskolan (vilken några härligt nog gjorde!). Vi vuxna fick en belöning i form av ett jätte påskägg från chefen med massa gott i. Vi fick även ett påskägg av ett av barnen och hans familj. Mycket uppskattat! Jätte påskägget är i princip tomt efter att jag och sambon satte tänderna i det i går kväll. Idag är en ledig dag och jag har tänkt ge mig iväg på en springtur om ett litet tag. Jag sprang senast i måndags och sen har det inte blivit något alls då jag har varit otroligt trött och inte haft någon lust. Men nu är det dags! Sen blir det påsklunch/middag hos svärföräldrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar