tisdag 24 april 2012

Världsmästare i bloggning...

Oj, nu har det gått sådär en vecka till och jag är inte direkt världsmästare i bloggning. Hela tiden är det saker jag ska bli bättre på. Kanske istället ska fundera på att sänka mina krav på mig själv. Något jag däremot har gjort sedan i torsdags så är det att motionera. Jag är riktigt stolt över allt mitt sportande. I torsdags gick jag en lång powerwalk med mina två kollegor Amelie och Jennifer och i lördags tog jag mig ut och sprang. I går (måndag) sprang jag spåret, den långa rundan, och idag blev det ytterligare en powerwalk med Amelie. Det betyder 12 km powerwalk och 9 km löp. Det känns riktigt bra! Det sköna med att röra på sig är att kroppen känns starkare och smidigare. Dessutom är 30 min-1 timma per dag inte speciellt mycket när jag tänker på att det är min egen kropp jag investerar tid i. Det känns tvärtom väldigt bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar