lördag 14 april 2012

Helt slut!

Denna korta vecka började riktigt bra. Tisdagen och onsdagen var riktigt trevliga och lugna. Mina kollegor var inte på plats då en av dem var ledig och den andra satt med pappersarbete. Jag fick därför ha Amelie hos mig under dessa dagar och det funkade bra. Onsdagen avslutade jag hemma hos bästa vännen för god middag, kaffe och mycket snack. Sådant behövs!


Sen kom torsdagen och fredagen och blev dagarna som Gud glömde. Varför ska jag inte gå in närmare på, men jag känner mig väldigt slut och deppig just nu. Imorse var det otroligt svårt att komma upp och inte lättare blev det när det var snölandskap utanför fönstret. Jag la mig i soffan och insåg då hur slut jag är i både kropp och själ. Orkade sedan ta mig upp för att göra något vettigt, men funderar nu på att lägga mig igen. Huvudvärken gör sig ständigt påmind så ett stort glas vatten blir perfekt. Nu ska jag vila och ladda ordentligt i två dagar och hoppas på att jag inte blir sjuk eller något. Det fattas bara det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar