onsdag 18 april 2012

Träning - obefintlig

Torsdagen och fredagen i förra veckan var rent ut sagt vidriga och på lördagen var jag helt utbränd och låg som ett kolli på soffan. Det var faktiskt läskigt hur slut jag var i kropp och själ. På söndagen mådde jag bättre och kunde bete mig lite mer som en levande och frisk människa. Dock har jag inte haft ork till att motionera något i helgen. Jag borde ha sprungit eller i alla fall gått en powerwalk. När denna vecka startade tänkte jag att jag skulle ta igen helgens brist på träning. I måndags hade jag ett utvecklingssamtal och var sen hembjuden till en kollega på middag. Ingen träning, men däremot en liten bit chokladtårta. Hm. Igår, tisdag, var jag på fotokurs efter jobbet och landade hemma först halv 10. Idag har jag haft utvecklingssamtal igen och åkte sen hem för att umgås med sambon som jag i princip inte har sett på tre veckor. Han är numer en som jag sover bredvid. Vi kände därför ett behov av att få äta middag ihop och prata lite om lån, hus och diverse andra praktiska saker inför vårt huslån och husköp. Så även idag fick träningen stå åt sidan trots att jag hade träningsväskan med mig till jobbet. Imorgon däremot ska jag och min kollega Amelie promenera efter jobbet. Det SKA vi! Jag ska sen försöka springa på fredag då jag slutar tidigt. I helgen ska jag på kurs båda dagarna så då får vi se hur mycket tid som finns över. Och ork för den delen... Men snart ska jag väl kunna vara på banan igen. Springa tre gånger i veckan, powerwalka en-två gånger och tänka på vad jag äter lite mer.

Att umgås med sambon, träning 1-0
Middag hos kollega, träning 1-0
Fotokurs - träning, 1-0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar