onsdag 18 april 2012

Jobbet - allt som det ska

Den här veckan på jobbet har hittills varit helt underbar. Det är SÅ skönt att alla kollegor är på plats igen, att alla barn är tillbaka och att alla rutiner funkar som de ska. Ibland är det skönt när allt är som vanligt! Veckan har varit smårörig till och från, så som det ska vara på en förskola. Den har ändå varit ganska lugn och det mesta har flutit på. Jag har fått ett till barn till mitt bord (ett nytt ansvarsbarn från småbarnsavdelningen) och har nu det ganska trångt runt bordet. Det funkar dock också väldigt bra och mina "gamla" barn är välkomnande. Det blir varmare och varmare ute och underställen är förhoppningsvis snart ett minne blott. Den här veckan har jag haft tre utvecklingssamtal vilket har betytt att sovmornar och tidiga dagar har gått till dessa samtal istället för fritid. Det betyder mindre tid med sambo och mindre tid för träning. Imorgon har jag däremot kvar min sovmorgon vilket känns skönt. Nästa vecka har jag ytterligare tre samtal, men sen väntar fyra dagars ledighet över valborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar